»Nismo brisali vsebin, nismo imeli podatkov o delovanju Facebookovih algoritmov in tudi nismo sodelovali pri uravnavanju samodejnega zaznavanja potencialno problematičnih vsebin.«
»Lahko rečete, da računalnik to počne po algoritmih. Da, vendar ljudje pa to počnejo tudi na podlagi izkušenj ali usposabljanja. Ni nujno, da je to dvoje tako zelo narazen.«
»Oglaševalci so se posluževali Facebookovih algoritmov pri ciljanju na dovzetne uporabnike.«
»Kot poznavalec tehnologije nikoli ne bi prepustil algoritmu, da mi izbere nabor člankov za branje.«
»Pri odpravi anomalij v delovanju in izboljšanju posameznih kazalnikov smo dejavno sodelovali.«
»Do viralnih vsebin ni bilo nobenih bližnjic. Korporacije na algoritme nikakor niso vplivale. Na vrh so se preprosto povzpele tiste vsebine, ki so bile privlačne in kakovostne.«
»Ljudje imamo danes dostop do ogromne količine podatkov. Če so bili včasih neki stebri, ki so izbirali vsebine, ki pridejo do gledalcev, poslušalcev in bralcev, je danes to prepuščeno algoritmom.«
»Algoritmi delujejo v ozadju vmesnika, ki ga ljudje vidijo, ko se prijavijo. Ljudi na posebne načine opozarjajo na vsebine in jih usmerjajo k temu, kaj naj izberejo.«
»Algoritem je vse identificiral kot ponaredke.«
»Z algoritmi, ki sem jih pred kratkim razvila s sodelavci, iščemo najbolj obetavne kandidate za zdravljenje.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju